baba oğul
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

İlkokuma Yazmada Dikkat Edilecek Kurallar

Aşağa gitmek

İlkokuma Yazmada Dikkat Edilecek Kurallar  Empty İlkokuma Yazmada Dikkat Edilecek Kurallar

Mesaj  Admin Perş. Mart 19, 2009 11:29 pm

ÖNCELİKLE OKUL-ÖĞRETMEN-VELİ İŞBİRLİĞİ SAĞLANMALIDIR.VELİLER ÇOCUKLARININ GELİŞİMİNDEN HABERDAR OLMALI, ÖĞRETMENE TAM DESTEK VERMELİDİR. VELİ ÇOCUĞUNA ÖĞRETMENİ HAKKINDA OLUMSUZ SÖZLER SÖYLEMEMELİDİR.BU ÇOCUĞUN OKULA VE DERSLERİNE İLGİSİNİ AZALTIR VE ÖĞRETMENİ BASİT SIRADAN BİR İNSAN OLARAK GÖRMESİNE NEDEN OLUR.
OKULDA İŞLENEN KONULAR MUTLAKA TEKRAR EDİLMELİ, MÜMKÜNSE CÜMLELER TEKRAR YAZILMALI VE OKUNMALIDIR.
YAZILAN CÜMLELERDE ÇEVREYE ÖZGÜ CÜMLELER KULLANILMALIDIR.İSTANBULDA:KADIKÖY,EMİNÖNÜ,KADİR TOPBAŞ,SÜLEYMANİYE CAMİ,SULTANAHMET,HALİÇ.FATİH SULTAN MEHMET KÖPRÜSÜ,BOĞAZİÇİ KÖPRÜSÜ,AVCILAR,MİNYATÜRK,EYÜP,AKSARAY,AVRUPA KITASI,ASYA KITASI V.B.ANKARA'DAT.B.M.M.ULUS,KIZILAY,ANITKABİR,KIZILIRMAK,ELMADAĞ ,AYRANCILAR,AYDINLIKEVLER,TUNALI HİLMİ CADDESİ,BAŞKENT,ALTINPARK,SIHHIYE,GENÇLİK PARKI,AŞTİ GİBİ ÇEVREYE ÖZGÜ KELİMELER VE İSİMLER KULLANILMALIDIR.
İLKOKUMA DİSİPLİN VE ÇALIŞMA İSTER,DİKKAT İSTER.ÖĞRENCİDEKİ DİKKATSİZLİK SORUNLARI ARAŞTIRILARAK BİR ÇÖZÜM BULUNMALIDIR.AİLELER ÖĞRETMENE DESTEK OLMALI ONA KÖSTEK OLMAMALIDIR.SESSİZ HARFLER ÇOCUĞA AİLE TARAFINDAN OKUNMAMALIDIR.SESLİ HARFLER A,E,I,İ,O,Ö,U,Ü AİLE TARAFINDAN OKUTULUP, YAZDIRILABİLİR.
UMUTSUZLUĞA DÜŞÜLMEMELİ;ÖĞRENCİYE:SEN BUNU BAŞARABİLİRSİN, SANA GÜVENİYORUM.ÜZÜLME BU İŞLER ACELEYE GELMEZ.HER ŞEY SABIRLA BAŞARILIR GİBİ OLUMLU TELKİNLER YAPILMALIDIR.
ÖĞRENCİ AİLESİNE ÖDEVİNİ GÖSTERDİĞİNDE ASLA,BENİM İŞİM VAR , ANNENE GÖSTER, ŞU ANDA TELEVİZYONA BAKIYORUM. GÖRMÜYOR MUSUN?AL HABERİ KAÇIRDIM.SENLE UĞRAŞAMAM. GİBİ SÖZLER ASLA SÖYLENMEMELİDİR.ÇOCUK BİR YAZIYI GÖSTERDİĞİNDE:"AFERİN. NE GÜZEL YAZMIŞSIN.HARİKA.GİBİ SÖZLER SÖYLENMELİDİR.

BİRİNCİ SINIFTA DEVAMSIZLIK ÇOK ÖNEMLİDİR.BİR GÜN DEVAMSIZLIK BİLE ÇOK ÖNEMLİDİR.ÇOCUĞUN OKULA GELMEDİĞİ GÜNLER VELİ TARAFINDAN OKUMA,YAZMA TEKRARLARI YAPILARAK TELAFİ EDİLMELİDİR.BEN ŞAHİT OLUYORUM ON DOKUZ,YİRMİ GÜN DEVAMSIZLIK YAPAN ÖĞRENCİLERİMİZ OLUYOR.BU ÖĞRENCİLERDEN BAŞARI BEKLENİYOR.SONUÇ İSE HÜSRAN.ÇOCUĞUNUN DEVAMSIZLIĞINI VELİ ÖNEMSEMİYOR.ESKİDEN DEVAMSIZLIKTAN KALMA VARDI.BİRİNCİ SINIF ÖĞRENCİSİ KEYFİ 22 GÜN GELMEMİŞ OKUMA YAZMA YOK VE BİZ BU ÇOCUĞU SINIFTA GEÇİRMEYE ZORLANIYORUZ.ÇÜNKÜ ÖĞRENCİYİ NEDEN BIRAKTIĞIMIZA DAİR SORUŞTURMA VAR.HANGİ ÜLKEDE ÖĞRETMEN BU KADAR BASKI ALTINA ALINIYOR?YETKİLİLERE SESLENİYORUM İLKÖĞRETİM ZORUNLU DA OLSA ÖZELLİKLE BİRİNCİ SINIF ÖĞRENCİSİ SEBEPSİZ 20 GÜN OKULA GELMEDİYSE ŞARTSIZ VE SORUŞTURMASIZ SINIFTA KALSIN.BİR BABA ÇOCUĞUNU SEBEPSİZ 20 GÜN OKULA GÖNDERMİYORSA ÇOCUK SINIFTA KALDIYSA SORUŞTURMAYI ÖĞRETMENE DEĞİL BABAYA AÇIN.SEN BU ÇOCUĞU NEDEN 20 GÜN OKULA GÖNDERMEDİN?DİYE HESAP TA SORUN.BAŞARILI ÖĞRENCİNİN VELİSİNE DE ÖDÜL VERİN.ONA ÇOCUĞUYLA İLGİLENDİĞİ İÇİN TOPLANTILARDA TAKDİR ETTİĞİNİZİ BELİRTİN.BAKIN ÖĞRENCİ BAŞARISI NASIL ARTACAK GÖRECEKSİNİZ.BENCE BU ÜLKEDE BAŞARILI KİŞİLER ÖDÜLLENDİRİLMİYOR.SEMİNERLERDE VELİLERE ÇOCUĞUNUZA HAKARET ETMEYİN,DİYORUZ.
BEN BAŞARILI ÖĞRENCİYE ÖDÜL VERİLMESİNDE BAŞARININ MÜTHİŞ ARTACAĞINA EMİNİM.ACABA BU ÖĞRENCİLERDEN KAÇ TANESİ TAKDİRLİK?KISACASI BAŞARILI ÖĞRENCİ DE VELİ DE ÖDÜLLENDİRİLMELİ.BU TÜRKİYE' DE EĞİTİMİN KALİTESİNİ ARTTIRACAKTIR.
ÇOCUĞUN İHTİYAÇLARI ZAMANINDA KARŞILANMALI,ÇOCUĞUN İHTİYAÇLARINI,HER EKSİKLİĞİNİ ALDIM ARTIK GERİSİ ONA KALMIŞ DİYE SORUMLULUKTAN KAÇINMAMALIDIR.

SINIF ÖĞRETMENİ:ŞUAYİP TOSUN
[i]
Admin
Admin
Admin

Mesaj Sayısı : 4934
Kayıt tarihi : 12/01/09
Yaş : 51

https://moral.yetkin-forum.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz