baba oğul
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

ÖĞRETMEN KARTI ESHOT

Aşağa gitmek

ÖĞRETMEN KARTI ESHOT Empty ÖĞRETMEN KARTI ESHOT

Mesaj  Admin Perş. Haz. 01, 2017 4:33 am

Öğretmen Kartı Almak İsteyen Öğretmenler;

www.eshot.gov.tr ve www.izmirimkart.com.tr adresleri üzerinden öncelikle ön başvuru formunu dolduracaklar, 3 Boyutlu Güvenlik Sistemi ile internetten kartla güvenli ödeme ya da Vakıflar bankasının herhangi bir şubesinden masrafsız ve havale ücreti ödemeden Eshot Genel Müdürlüğü KURUM TAHSİLÂT hesabına 10 TL ücret yatıracaklardır.

Ön Başvuru formu doldurmadan kesinlikle bankaya ücret yatırılmayacaktır.

Kart alacak öğretmenlerin son 6 ay içerisinde çekilmiş vesikalık fotoğrafları jpg dosyası olarak internet sayfamızdaki başvuru formuna kaydedilecektir.


ÖNEMLİ: VESİKALIK FOTOĞRAF DIŞINDAKİ FOTOĞRAFLAR KESİNLİKLE KABUL EDİLMEYECEKTİR.

Başvuru sahipleri kartlarının basılıp,basılmadığını www.eshot.gov.tr ve www.izmirimkart.com.tr internet adresinden takip edebileceklerdir.
Kartların basıldığı bilgisini alan başvuru sahipleri kart numaralarını not alarak en geç 2 gün içinde Ulaşım Kartları Şube Müdürlüğü’nden kartlarını teslim alacaklardır. Kart numaralarını ibraz etmeyenlere kart teslimi yapılamayacaktır.

Kart tesliminde istenen belgeler:

Okul tarafından yazılan üst yazı(talep yazısı),
Mebbis veri tabanından alınan imzalı ve onaylı "Hizmet Belgesi"

KARTLARIN ZAYİ EDİLMESİ, ÇALINMASI VE YIPRANMASI DURUMUNDA

Vakıflar Bankasına kesinlikle para yatırılmayacak, Ulaşım Kartları Şube Müdürlüğü’ne şahsen başvuru yapılarak tekrar kart alınabilecektir.
Kayıp, çalıntı yada yıpranma nedeniyle kart yenileme bedeli Öğrenci kartı ve Öğretmen kartı için 20 TL’dir.
Son altı ay içerisinde çekilmiş 1 adet vesikalık fotoğraf istenir.
Kartların çalınması ve zayi olması durumlarında en geç 5 iş günü içerisinde Ulaşım Kartları Şube Müdürlüğü’ne şahsen bildirimde bulunularak kartların kullanıma kapatılması gerekmektedir. 5 iş günü içerisinde bildirimde bulunulmayıp da başkası tarafından kullanılırken el konulan kartlar sistemden kapatılacak ve yasal işlem yapılacaktır.
Kartların zayi, çalınma, yıpranma ve arızalanması durumunda belge olarak ilk müracaattaki belgelerin aynısı istenir. Yanlış beyanda bulunanlar ve yanıltıcı belge düzenleyenler hakkında yasal işlem yapılacak ve kart bedeli iade edilmeyecektir.

ÖĞRETMEN KARTI DEĞİŞİM BAŞVURUSU BİLGİLENDİRME


Kimler Öğretmen Kartı Değişimi Yapabilir?

2009 yılı ile 30/11/2015 tarihleri arasında ESHOT’dan Öğretmen Kartı alan ve fiilen öğretmenlik mesleğini yürütüp, aşağıdaki kurumlarda fiilen görev yapanlar;

Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı okullarda görev yapan öğretmenler,
Sağlık Bakanlığı’na bağlı okullarda görev yapıp, Eğitim Öğretim Hizmetleri Sınıfı Personeli olarak görev yapan öğretmenler,
Adalet Bakanlığı’na bağlı okullarda görev yapıp, Eğitim Öğretim Hizmetleri Sınıfı Personeli olarak görev yapan öğretmenler,
Milli Savunma Bakanlığı’na bağlı okullarda görev yapıp, Eğitim Öğretim Hizmetleri Sınıfı Personeli olarak görev yapan öğretmenler.

Kimler Öğretmen Kartı Değişimi Yapmayacaktır ?

Elindeki öğretmen kartının arkasında 23105 ve 23106 numarayla başlayan kart sahipleri başvuru yapmayacaktır.
Emekli olan ve görevinden herhangi bir sebeple ayrılanlar.

Öğretmen Kartı Değişimi Yapmak İsteyen Öğretmenler;

Başvuru işlemleri www.izmirimkart.com.tr ve www.eshot.gov.tr adresi üzerinden yapılacaktır.
www.izmirimkart.com.tr ve www.eshot.gov.tr adresinde bulunan Online İşlemler Bölümünde Kart Değişim Başvurusuna girilerek, form doldurulacaktır.
Kart bedelinin ödemesi; form doldurulduktan sonra online olarak kredi kartıyla ya da Vakıflar Bankasının herhangi bir şubesinden masrafsız ve havale ücreti ödemeden ESHOT Genel Müdürlüğü KURUM TAHSİLÂT hesabına 7 TL. yatırılarak yapılacaktır.
Bankamatikten ödeme işlemleri yapılmayacaktır.
Ön Başvuru işlemi yapılmadan kesinlikle bankaya para yatırılmaması gerekmektedir.
Ön Başvuru yapıldıktan sonra kart ücretini yatırmayanların başvuruları dikkate alınmayacak ve kart basımı yapılmayacaktır.
Kart alacak öğretmenlerin son 6 ay içerisinde çekilmiş vesikalık fotoğrafları jpg dosyası olarak internet adresindeki başvuru formuna kaydedilecektir. (VESİKALIK DIŞINDAKİ FOTOĞRAFLAR KESİNLİKLE KABUL EDİLMEYECEKTİR.)

KARTLARIN TESLİMİ

İlk başvuru kart teslimi Konak’da bulunan Ulaşım Kartları Şube Müdürlüğünden yapılmaktadır.

Kart değişim başvurusunda bulunanların kartları Konak Katlı Otopark altında bulunan ESHOT Ulaşım Kartları Şube Müdürlüğü Kart Dağıtım Bürolarından teslimi yapılmaktadır.


Kart Tesliminde Öğretmenlerden;

Görev Yeri Belgesi
MEBBİS Hizmet Belgesi istenilmektedir.
Admin
Admin
Admin

Mesaj Sayısı : 4942
Kayıt tarihi : 12/01/09
Yaş : 51

https://moral.yetkin-forum.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz