Peri Masalları ile İlgili Sunum
1 sayfadaki 1 sayfası
ICT ARAÇLARININ EĞITIM IÇIN 3 TEMEL DEZAVANTAJI
"ICT" Bilgi ve İletişim Teknolojileridir. "Eğitimde ICT " "ICT ile Öğretme ve Öğrenme” anlamına gelir.
Eğitsel ICT araçları 3 kategoriye ayrılabilir: Giriş araçları, Çıkış araçları ve Diğerleri
Aşağıdaki diyagrama bakınız.
Dünya çapında araştırmalar ICT’ nin arttırılmış öğrenci öğrenmesine ve daha iyi öğretme yöntemlerine neden olabileceğini göstermektedir. Japonya’daki Ulusal Çoklu Ortam Eğitim Enstitüsü’nün hazırladığı bir rapor, müfredat bütünleşmesi yoluyla öğrencilerin eğitimsel ICT ile daha fazla yüz yüze gelmesinin, özellikle matematik, fen ve sosyal bilimler gibi konu alanlarında “Bilgi ・Kavrama”, “Uygulama Yeteneği” ve “Sunum Yeteneği” yönünden öğrenci başarısı üzerinde önemli ve olumlu bir etkiye sahip olduğunu kanıtlamıştır.
Yine de, eğitimcilerin doğru ICT çözümünü nasıl seçecekleri konusunda karışıklığa sebep olabilen dünyada sağlanan birçok eğitim teknolojisi görebilirsiniz. Şimdi eğitim için ICT araçlarının avantajlarına ve dezavantajlarına bakalım ve hangi tip eğitim ICT çözümünün okulunuzun ihtiyaçlarına uygun olduğunu keşfedelim.
ICT ARAÇLARININ EĞITIM IÇIN 3 TEMEL AVANTAJI
1‧ ICT ile resimler öğretimde ve öğrencilerin güçlü hafızasını geliştirmede kolaylıkla kullanılabilir.
2‧ ICT ile öğretmenler karmaşık talimatları kolaylıkla açıklayabilir ve öğrencilerinin anlamasını sağlar.
3‧ ICT ile öğretmenler, öğrencinin katılım ve konsantrasyonunu geliştiren etkileşimli sınıflar yaratabilir ve dersleri daha eğlenceli hale getirebilir.
ICT ARAÇLARININ EĞITIM IÇIN 3 TEMEL DEZAVANTAJI
1‧ Cihazların kurulumu çok problemli olabilir.
2‧ Satın almak için pahalıdır.
3‧ ICT araçları kullanımı, bu kullanma deneyimine sahip olmayan öğretmenler için zordur.
Eğitsel ICT araçları 3 kategoriye ayrılabilir: Giriş araçları, Çıkış araçları ve Diğerleri
Aşağıdaki diyagrama bakınız.
Dünya çapında araştırmalar ICT’ nin arttırılmış öğrenci öğrenmesine ve daha iyi öğretme yöntemlerine neden olabileceğini göstermektedir. Japonya’daki Ulusal Çoklu Ortam Eğitim Enstitüsü’nün hazırladığı bir rapor, müfredat bütünleşmesi yoluyla öğrencilerin eğitimsel ICT ile daha fazla yüz yüze gelmesinin, özellikle matematik, fen ve sosyal bilimler gibi konu alanlarında “Bilgi ・Kavrama”, “Uygulama Yeteneği” ve “Sunum Yeteneği” yönünden öğrenci başarısı üzerinde önemli ve olumlu bir etkiye sahip olduğunu kanıtlamıştır.
Yine de, eğitimcilerin doğru ICT çözümünü nasıl seçecekleri konusunda karışıklığa sebep olabilen dünyada sağlanan birçok eğitim teknolojisi görebilirsiniz. Şimdi eğitim için ICT araçlarının avantajlarına ve dezavantajlarına bakalım ve hangi tip eğitim ICT çözümünün okulunuzun ihtiyaçlarına uygun olduğunu keşfedelim.
ICT ARAÇLARININ EĞITIM IÇIN 3 TEMEL AVANTAJI
1‧ ICT ile resimler öğretimde ve öğrencilerin güçlü hafızasını geliştirmede kolaylıkla kullanılabilir.
2‧ ICT ile öğretmenler karmaşık talimatları kolaylıkla açıklayabilir ve öğrencilerinin anlamasını sağlar.
3‧ ICT ile öğretmenler, öğrencinin katılım ve konsantrasyonunu geliştiren etkileşimli sınıflar yaratabilir ve dersleri daha eğlenceli hale getirebilir.
ICT ARAÇLARININ EĞITIM IÇIN 3 TEMEL DEZAVANTAJI
1‧ Cihazların kurulumu çok problemli olabilir.
2‧ Satın almak için pahalıdır.
3‧ ICT araçları kullanımı, bu kullanma deneyimine sahip olmayan öğretmenler için zordur.
Peri Masalları ile İlgili Sunum
Students from different schools work on a chosen fairy tale which they change into a PowerPoint presentation. The presentation includes scanned students’ photos and a soundtrack in both languages. Finally the presentation is published on school websites. Students also make some props referring to the fairy tale , prepare a performance and organize an exhibition .
HEDEFLER
Objectives:
- Students are taught cooperative work with using ICT technologies,
- Students broaden their knowledge of English,
- students compare both languages
Process:
- Students cooperatively choose which fairy tale they want to work on,
- They read a chosen fairy tale in their own languages,
- A fairy tale is divided into two parts and each class illustrates only their own part,
- Students from each class decide which scenes are illustrated and they share their roles,
- Students use different ICT techniques,
ÇALIŞMA SÜRECI
Exchanging information :
Students take photos and scan them . Then classes exchange the photos and print them. In schools they prepare some exhibitions. All the photos are then combined in one PowerPoint presentation. Partners create their own version of a soundtrack in their languages. Students compare the languages (find similarities) and finally make a soundtrack in an English language.
Each week student will communicate with their partners. Student will report their their progress on a weekly meetings with school coordinators.
BEKLENEN SONUÇLAR
Results:
The final PowerPoint presentation is posted on the Internet (for example on a school website or on the platform TwinSpace).Students prepare a performance about the fairy tale and perform it to other students and parents ( a film is made) . A CD with the film can be stored in a school library and used for pedagogical purposes.
HEDEFLER
Objectives:
- Students are taught cooperative work with using ICT technologies,
- Students broaden their knowledge of English,
- students compare both languages
Process:
- Students cooperatively choose which fairy tale they want to work on,
- They read a chosen fairy tale in their own languages,
- A fairy tale is divided into two parts and each class illustrates only their own part,
- Students from each class decide which scenes are illustrated and they share their roles,
- Students use different ICT techniques,
ÇALIŞMA SÜRECI
Exchanging information :
Students take photos and scan them . Then classes exchange the photos and print them. In schools they prepare some exhibitions. All the photos are then combined in one PowerPoint presentation. Partners create their own version of a soundtrack in their languages. Students compare the languages (find similarities) and finally make a soundtrack in an English language.
Each week student will communicate with their partners. Student will report their their progress on a weekly meetings with school coordinators.
BEKLENEN SONUÇLAR
Results:
The final PowerPoint presentation is posted on the Internet (for example on a school website or on the platform TwinSpace).Students prepare a performance about the fairy tale and perform it to other students and parents ( a film is made) . A CD with the film can be stored in a school library and used for pedagogical purposes.
Similar topics
» EZOP MASALLARI ÖZET
» LA FONTEN MASALLARI ÖZET
» LA FONTEN VE EZOP MASALLARI
» andersen masalları ÖZET
» Nasrettin Hoca Masalları
» LA FONTEN MASALLARI ÖZET
» LA FONTEN VE EZOP MASALLARI
» andersen masalları ÖZET
» Nasrettin Hoca Masalları
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz