3.sınıf 2.yarıyıl zümre toplantısı
1 sayfadaki 1 sayfası
3.Sınıf 2.Dönem Zümre
CUMHURİYET İLKÖĞRETİM OKULU MÜDÜRLÜĞÜ’NE
23.02.2015 TARİHİNDE saat 12.00’da 3.Sınıf 2. Dönem Zümre Öğretmenler Kurulu I. toplantısı yapmak istiyoruz. Gündem aşağıya çıkarılmıştır.
Gereğini bilgilerinize arz ederiz. 22.02.2015
GÜNDEM
1. Açılış ve yoklama
2. 2014- 2015 eğitim-öğretim yılı 1.dönemin değerlendirilmesi
3. Eğitim öğretim yılı 2.dönem hazırlıkları.
4. Yeni programın değerlendirilmesi.
5. Verimli çalşma konuşunda rehberlik verilmesi.
6. Yapılması düşünülen ve tavsiye edilen kararlar
7. Gündeme alınacak diğer konular.
8. Dilek ve temenniler.
9. Kapanış.
3/A Sınıf Öğretmeni 3/B Sınıf Öğretmeni
ŞUAYİP TOSUN
II. DÖNEM ZÜMRE ÖĞRETMENLER KURULU TOPLANTI TUTANAĞI
TOPLANTI YERİ : ÖĞRETMENLER ODASI
TOPLANTI TARİHİ : 23.02.2015
TOPLANTI SAATİ : 12.00
Toplantı zümre başkanı Şuayip TOSUN ’un açılış konuşması ile başladı .
3. Sınıf Zümre öğretmeni tarafından 3.sınıfta başarısız öğrencilerin ders takviyeleri ve başarılı öğrencilerin başarısının devam ederek,2014-2015 eğitim-öğretim yılının 2. yarıyılının başarılı bir şekilde tamamlandığı belirtilmiştir.
Şuayip Tosun: ‘’Yeni müfredatta Türkçe metinlerinin işlenişi çok zevkli geçiyor, metnin işlenişinin her aşamasına bütün öğrencilerin katılması ile öğrenciler kendilerini, duygularını rahatlıkla ifade edebiliyorlar’’ dedi. Türkçe metinlerinde ve Hayat Bilgisi konularında soyut kelimelerin fazla kullanılmaması gerektiğini belirtti. Öğrencilerin yazılı anlatım becerilerinin gelişmesinde hikaye tamamlama etkinliklerinin ve olay yazılarının yazdırılmasının çok etkili olduğunu belirtti.
Hayat bilgisi etkinliklerinden önce, konu ile ilgili araştırmalar yaptırıldığını, böylece öğrencilerin ön bilgilerini harekete geçirilerek, merak uyandırarak, etkinliklere daha aktif katıldıklarını belirtti. Etkinliklerin süresi içerisinde yetiştirildiğini belirtti.
Şuayip TOSUN: Yeni müfredatın velilere tanıtılmasının çok önemli olduğunu belirtti. ‘’Yeni programın velilere tanıtılması yönünde idare olarak veli toplantılarında gerekli çalışmaları yapıyoruz’’ dedi.
Öğrenci velileriyle ilişkilerin artırılmasının öneminden bahsetti. Yeni müfredatın önemli yönlerinden birisinin velilerin bazı etkinliklere katılması yoluyla okula ilgilerinin artmış olmasıdır dedi. Velilerin okula ilgisi öğrenciler üzerinde olumlu oluyor, başarıyı arttırıyor dedi.
Şuayip TOSUN: - Öğrenci merkezli öğretimin öneminden söz etti. Öğrenci etkinliklerini (çoklu zeka kuramına göre) öğrencilerinin bütün öğrenme alanlarına hitap edecek şekilde düzenlemeye gayret ettiklerini belirtti.Bu yönde yardımcı kaynaklardan yararlandıklarını belirtti.
Şuayip TOSUN:’’Yeni programda ölçme ve değerlendirme; öğrencinin neyi bilmediğini değilde neyi bildiğini keşfetmemizi istiyor. Sadece ürünü değil, sürecide değerlendirmemizi istiyor’’ dedi.
Dilek ve temenniler bölümünde zümreye başkanlık eden Okul Müdürü Yusuf Adil BİLGİN başarılar diledi. Toplantıya son verildi.
Şuayip TOSUN Ceren BİLGİN Hasan ŞEN
3/A Sınıf Öğretmeni 3/B Sınıf Öğretmeni Okul Müdür Yrd.
UYGUNDUR
13.02.2008
Okul Müdürü
ALINAN KARARLAR
1- Takviye ve etüd çalışmaları dersinde birinci dönem Türkçe olan ders , ikinci dönemde matematik olarak işlenmesine,
2- Verimli Ders çalışma konusunda öğrencilere gerekli rehberliklerin yapılmasına,
3- Derslerin Milli Eğitimin Amaçları doğrultusunda öğrenci merkezli ve öğrenciler arasında seviye grupları oluşturularak işlenmesine,
4- Veli – okul – öğrenci üçgenini sıkı ilişkilerle geliştirilmesine,
5- Derslerin işlenişinde çoklu zeka kuramından faydalanılmasına karar verilmiştir.
Şuayip TOSUN Ceren BİLGİN Yusuf Adil BİLGİN
3-A Sınıf Öğretmeni 3-B Sınıf Öğretmeni Okul Müdürü
23,02,2008
23.02.2015 TARİHİNDE saat 12.00’da 3.Sınıf 2. Dönem Zümre Öğretmenler Kurulu I. toplantısı yapmak istiyoruz. Gündem aşağıya çıkarılmıştır.
Gereğini bilgilerinize arz ederiz. 22.02.2015
GÜNDEM
1. Açılış ve yoklama
2. 2014- 2015 eğitim-öğretim yılı 1.dönemin değerlendirilmesi
3. Eğitim öğretim yılı 2.dönem hazırlıkları.
4. Yeni programın değerlendirilmesi.
5. Verimli çalşma konuşunda rehberlik verilmesi.
6. Yapılması düşünülen ve tavsiye edilen kararlar
7. Gündeme alınacak diğer konular.
8. Dilek ve temenniler.
9. Kapanış.
3/A Sınıf Öğretmeni 3/B Sınıf Öğretmeni
ŞUAYİP TOSUN
II. DÖNEM ZÜMRE ÖĞRETMENLER KURULU TOPLANTI TUTANAĞI
TOPLANTI YERİ : ÖĞRETMENLER ODASI
TOPLANTI TARİHİ : 23.02.2015
TOPLANTI SAATİ : 12.00
Toplantı zümre başkanı Şuayip TOSUN ’un açılış konuşması ile başladı .
3. Sınıf Zümre öğretmeni tarafından 3.sınıfta başarısız öğrencilerin ders takviyeleri ve başarılı öğrencilerin başarısının devam ederek,2014-2015 eğitim-öğretim yılının 2. yarıyılının başarılı bir şekilde tamamlandığı belirtilmiştir.
Şuayip Tosun: ‘’Yeni müfredatta Türkçe metinlerinin işlenişi çok zevkli geçiyor, metnin işlenişinin her aşamasına bütün öğrencilerin katılması ile öğrenciler kendilerini, duygularını rahatlıkla ifade edebiliyorlar’’ dedi. Türkçe metinlerinde ve Hayat Bilgisi konularında soyut kelimelerin fazla kullanılmaması gerektiğini belirtti. Öğrencilerin yazılı anlatım becerilerinin gelişmesinde hikaye tamamlama etkinliklerinin ve olay yazılarının yazdırılmasının çok etkili olduğunu belirtti.
Hayat bilgisi etkinliklerinden önce, konu ile ilgili araştırmalar yaptırıldığını, böylece öğrencilerin ön bilgilerini harekete geçirilerek, merak uyandırarak, etkinliklere daha aktif katıldıklarını belirtti. Etkinliklerin süresi içerisinde yetiştirildiğini belirtti.
Şuayip TOSUN: Yeni müfredatın velilere tanıtılmasının çok önemli olduğunu belirtti. ‘’Yeni programın velilere tanıtılması yönünde idare olarak veli toplantılarında gerekli çalışmaları yapıyoruz’’ dedi.
Öğrenci velileriyle ilişkilerin artırılmasının öneminden bahsetti. Yeni müfredatın önemli yönlerinden birisinin velilerin bazı etkinliklere katılması yoluyla okula ilgilerinin artmış olmasıdır dedi. Velilerin okula ilgisi öğrenciler üzerinde olumlu oluyor, başarıyı arttırıyor dedi.
Şuayip TOSUN: - Öğrenci merkezli öğretimin öneminden söz etti. Öğrenci etkinliklerini (çoklu zeka kuramına göre) öğrencilerinin bütün öğrenme alanlarına hitap edecek şekilde düzenlemeye gayret ettiklerini belirtti.Bu yönde yardımcı kaynaklardan yararlandıklarını belirtti.
Şuayip TOSUN:’’Yeni programda ölçme ve değerlendirme; öğrencinin neyi bilmediğini değilde neyi bildiğini keşfetmemizi istiyor. Sadece ürünü değil, sürecide değerlendirmemizi istiyor’’ dedi.
Dilek ve temenniler bölümünde zümreye başkanlık eden Okul Müdürü Yusuf Adil BİLGİN başarılar diledi. Toplantıya son verildi.
Şuayip TOSUN Ceren BİLGİN Hasan ŞEN
3/A Sınıf Öğretmeni 3/B Sınıf Öğretmeni Okul Müdür Yrd.
UYGUNDUR
13.02.2008
Okul Müdürü
ALINAN KARARLAR
1- Takviye ve etüd çalışmaları dersinde birinci dönem Türkçe olan ders , ikinci dönemde matematik olarak işlenmesine,
2- Verimli Ders çalışma konusunda öğrencilere gerekli rehberliklerin yapılmasına,
3- Derslerin Milli Eğitimin Amaçları doğrultusunda öğrenci merkezli ve öğrenciler arasında seviye grupları oluşturularak işlenmesine,
4- Veli – okul – öğrenci üçgenini sıkı ilişkilerle geliştirilmesine,
5- Derslerin işlenişinde çoklu zeka kuramından faydalanılmasına karar verilmiştir.
Şuayip TOSUN Ceren BİLGİN Yusuf Adil BİLGİN
3-A Sınıf Öğretmeni 3-B Sınıf Öğretmeni Okul Müdürü
23,02,2008
3.sınıf 2.yarıyıl zümre toplantısı
CUMHURİYET İLKÖĞRETİM OKULU
3. SINIF ÖĞRETMENLERİ II. YARIYIL ZÜMRE TUTANAĞI
TARİH : 23/02/2015
SAAT : 12.00
YER : Müdür Yardımcısı HASAN ŞEN ’in Odası
GÜNDEM MADDELERİ :
1- PLANLAMA HAZIRLIK
Her tema birlikte ve zamanında çalışıldı . Temaların işlenişi süresince de sınıflar arasında bilgi alış verişinde bulunuldu.
2- ÖĞRENCİLERİN DERS ARAÇ VE GEREÇLERİNİN TEMİN EDİLMESİ VE KULLANILMASI
Her öğrencinin her ders için gerekli olan araç ve gereci almalarını sağlandı. Öğrencilerin ders araç ve gereçlerini düzenli kullanma becerilerinin geliştirilme çalışmaları yapıldı.
3- SINIF İÇİ DERS ARAÇ VE GEREÇLERİ
Sınıf içi ders araç ve gereçlerinin titizlikle kullanıldı. Ders araçları konusunda okulun desteğiyle sıkıntı yaşanmadı.
4- ÖĞRENCİLERİN OKULA DEVAMLARININ SAĞLANMASI
Öğrencilerin okula düzenli şekilde devamları sağlandı. Sınıfa uyumları konusunda zorlanan öğrencilerle yakından ilgilenildi.
5- SINIF VE OKUL TEMİZLİĞİ :
Sınıflarımızda birer çöp kutusu bulundurduk, bu arada sınıf içi nöbetçi öğrenci çizelgesi uyguladık.
Temizlik kontrollerini aksatılmadı.
6- DERSLERDE İŞLENECEK METOD VE TEKNİKLER
Türkçe derslerinde okumalara ağırlık verildi, sesli okuma becerileri geliştirildi.Sözlük ve atasözleri kullanımına daha geniş olarak yer verildi ve uygulandı. Türkçe dersinde yazılı ifade becerilerinin geliştirildi. Türkçe ve diğer derslerde konuların işlenişinde yazılı ve sözlü ifadenin ötesinde yorum yapabilme becerileri geliştirildi.
Türkçe derslerinde soru-cevap, anlatım, dinleme, izleme, yazma metotlarına sıklıkla yer verdik. Türkçe derslerinde güzel konuşma ve güzel yazı yazma çalışmalarına daha çok yer verdik.
Matematik derslerinde her konuyu ayrıntılı olarak ele aldık. Öğrenci çalışma kitabını ve Matematik kitabındaki ders saatine göre düzenleyip işledik. Soru-cevap, problem çözme metotlarının yanında her soruya ait şekil ve grafiklerin çiziminin yapılarak derslerin daha akılda kalıcı olmasına çalışıldı. Hayat Bilgisi derslerinde konular sınıf içi etkinlikleriyle ,teknoloji odası kullanılarak işlendi.Konuların sonundaki konu ve Tema değerlendirme sorularının yapıldı . Belirli gün ve haftaların zamanında ve birlikte işlenip kutlanıldı.Değerlendirmeler ile ders kitaplarının tema sonlarındaki tema değerlendirmeler yapıldı.
Görsel sanatlar dersleri konusunda yaptıkları çalışmaları sergilendi.
SONUÇ OLARAK
1- Öğrencilerin kılık-kıyafet ve temizliklerine azami özen gösterildi.
2- Öğrencilerin ders araç ve gereçleri tamamlandı ve bu ders araç ve gereçlerini düzenli ve tertipli kullanmaları sağlandı.
3- Sınıf içi ders araç ve gereçlerinin birlikte ve düzenli şekilde kullanıldı.
4- Sınıflarda nöbetçi öğrenci çizelgeleri uygulamaya devam edildi.
5- Sınıfların düzenli ve temiz olmasına dikkat edildi.
6- Derslerin özelliklerine göre uygun olan ders araç ve gereçleri kullanıldı.
7- Dersler soru-cevap, anlatım, temaların bitiminde ders kitaplarının içindeki değerlendirme basamakları yapıldı.
8- 3.sınıfların sene sonunda görsel sanatlar, sanatsal etkinlik derslerinde yapılan çalışmaların birlikte sergilendi.
9- Veli toplantıları her sınıf kendi bünyesinde yaptı.
10- Türkçe dersinde yazılı ifade becerilerinin geliştirilmesine çalışıldı.
11- Türkçe dersinde sözlük kullanma becerisinin geliştirilmesine çalışıldı.
12- Türkçe ve diğer derslerde konuların işlenişinde yazılı ve sözlü ifadenin ötesinde yorum yapabilme becerisinin geliştirilmesine çalışıldı.
13- Matematik dersinin işlenişinde problem çözümlerine ağırlık verilecek ve bununla birlikte zihinden problem çözme becerilerinin geliştirilmesine çalışıldı.
14- Serbest etkinlikler dersinde hikaye, şiir okuma çalışmaları yapılmasına karar verildi.
15- Sınıflar arası diyalog ve yardımlaşmalara özen gösterildi.
16- Derslerin işlenişinde sınıflar arası birliktelik sağlandı.
17- Gerekli hallerde öğrenci velileri ile görüşmeler yapılacak ve olası sorunların giderilmesine öğretmen-veli işbirliği ile giderilmesine çalışıldı.
18- Sınıf içindeki öğrencilerin birbirleri ile kaynaşmaları, sınıf içi birlik ve beraberlik havasının oluşturulmasına çalışıldı.
19- Diğer sınıf öğrencileri ile iyi geçinmeleri için gerekli olan yardım ve anlayışın gösterilmesine çalışıldı.
Üçüncü sınıflar sene sonu zümre öğretmenler arası zümre toplantısı yukarıda belirtilen gün ve saatte müdür yardımcısı HASAN ŞEN 'in gözetiminde yapılarak yine yukarıdaki kararlar aşağıda toplantıya katılan 3. Sınıf öğretmenleri tarafından birlikte alınarak imza altına alınmıştır.
CEREN BİLGİN ŞUAYİP TOSUN HASAN ŞEN
3-B SINIF ÖĞR. 3-A SINIF Öğrt. MÜDÜR YARD.
23.02.2015
CUMHURİYET İLKÖĞRETİM OKULU MÜDÜRÜ
YUSUF ADİL BİLGİN
3. SINIF ÖĞRETMENLERİ II. YARIYIL ZÜMRE TUTANAĞI
TARİH : 23/02/2015
SAAT : 12.00
YER : Müdür Yardımcısı HASAN ŞEN ’in Odası
GÜNDEM MADDELERİ :
1- PLANLAMA HAZIRLIK
Her tema birlikte ve zamanında çalışıldı . Temaların işlenişi süresince de sınıflar arasında bilgi alış verişinde bulunuldu.
2- ÖĞRENCİLERİN DERS ARAÇ VE GEREÇLERİNİN TEMİN EDİLMESİ VE KULLANILMASI
Her öğrencinin her ders için gerekli olan araç ve gereci almalarını sağlandı. Öğrencilerin ders araç ve gereçlerini düzenli kullanma becerilerinin geliştirilme çalışmaları yapıldı.
3- SINIF İÇİ DERS ARAÇ VE GEREÇLERİ
Sınıf içi ders araç ve gereçlerinin titizlikle kullanıldı. Ders araçları konusunda okulun desteğiyle sıkıntı yaşanmadı.
4- ÖĞRENCİLERİN OKULA DEVAMLARININ SAĞLANMASI
Öğrencilerin okula düzenli şekilde devamları sağlandı. Sınıfa uyumları konusunda zorlanan öğrencilerle yakından ilgilenildi.
5- SINIF VE OKUL TEMİZLİĞİ :
Sınıflarımızda birer çöp kutusu bulundurduk, bu arada sınıf içi nöbetçi öğrenci çizelgesi uyguladık.
Temizlik kontrollerini aksatılmadı.
6- DERSLERDE İŞLENECEK METOD VE TEKNİKLER
Türkçe derslerinde okumalara ağırlık verildi, sesli okuma becerileri geliştirildi.Sözlük ve atasözleri kullanımına daha geniş olarak yer verildi ve uygulandı. Türkçe dersinde yazılı ifade becerilerinin geliştirildi. Türkçe ve diğer derslerde konuların işlenişinde yazılı ve sözlü ifadenin ötesinde yorum yapabilme becerileri geliştirildi.
Türkçe derslerinde soru-cevap, anlatım, dinleme, izleme, yazma metotlarına sıklıkla yer verdik. Türkçe derslerinde güzel konuşma ve güzel yazı yazma çalışmalarına daha çok yer verdik.
Matematik derslerinde her konuyu ayrıntılı olarak ele aldık. Öğrenci çalışma kitabını ve Matematik kitabındaki ders saatine göre düzenleyip işledik. Soru-cevap, problem çözme metotlarının yanında her soruya ait şekil ve grafiklerin çiziminin yapılarak derslerin daha akılda kalıcı olmasına çalışıldı. Hayat Bilgisi derslerinde konular sınıf içi etkinlikleriyle ,teknoloji odası kullanılarak işlendi.Konuların sonundaki konu ve Tema değerlendirme sorularının yapıldı . Belirli gün ve haftaların zamanında ve birlikte işlenip kutlanıldı.Değerlendirmeler ile ders kitaplarının tema sonlarındaki tema değerlendirmeler yapıldı.
Görsel sanatlar dersleri konusunda yaptıkları çalışmaları sergilendi.
SONUÇ OLARAK
1- Öğrencilerin kılık-kıyafet ve temizliklerine azami özen gösterildi.
2- Öğrencilerin ders araç ve gereçleri tamamlandı ve bu ders araç ve gereçlerini düzenli ve tertipli kullanmaları sağlandı.
3- Sınıf içi ders araç ve gereçlerinin birlikte ve düzenli şekilde kullanıldı.
4- Sınıflarda nöbetçi öğrenci çizelgeleri uygulamaya devam edildi.
5- Sınıfların düzenli ve temiz olmasına dikkat edildi.
6- Derslerin özelliklerine göre uygun olan ders araç ve gereçleri kullanıldı.
7- Dersler soru-cevap, anlatım, temaların bitiminde ders kitaplarının içindeki değerlendirme basamakları yapıldı.
8- 3.sınıfların sene sonunda görsel sanatlar, sanatsal etkinlik derslerinde yapılan çalışmaların birlikte sergilendi.
9- Veli toplantıları her sınıf kendi bünyesinde yaptı.
10- Türkçe dersinde yazılı ifade becerilerinin geliştirilmesine çalışıldı.
11- Türkçe dersinde sözlük kullanma becerisinin geliştirilmesine çalışıldı.
12- Türkçe ve diğer derslerde konuların işlenişinde yazılı ve sözlü ifadenin ötesinde yorum yapabilme becerisinin geliştirilmesine çalışıldı.
13- Matematik dersinin işlenişinde problem çözümlerine ağırlık verilecek ve bununla birlikte zihinden problem çözme becerilerinin geliştirilmesine çalışıldı.
14- Serbest etkinlikler dersinde hikaye, şiir okuma çalışmaları yapılmasına karar verildi.
15- Sınıflar arası diyalog ve yardımlaşmalara özen gösterildi.
16- Derslerin işlenişinde sınıflar arası birliktelik sağlandı.
17- Gerekli hallerde öğrenci velileri ile görüşmeler yapılacak ve olası sorunların giderilmesine öğretmen-veli işbirliği ile giderilmesine çalışıldı.
18- Sınıf içindeki öğrencilerin birbirleri ile kaynaşmaları, sınıf içi birlik ve beraberlik havasının oluşturulmasına çalışıldı.
19- Diğer sınıf öğrencileri ile iyi geçinmeleri için gerekli olan yardım ve anlayışın gösterilmesine çalışıldı.
Üçüncü sınıflar sene sonu zümre öğretmenler arası zümre toplantısı yukarıda belirtilen gün ve saatte müdür yardımcısı HASAN ŞEN 'in gözetiminde yapılarak yine yukarıdaki kararlar aşağıda toplantıya katılan 3. Sınıf öğretmenleri tarafından birlikte alınarak imza altına alınmıştır.
CEREN BİLGİN ŞUAYİP TOSUN HASAN ŞEN
3-B SINIF ÖĞR. 3-A SINIF Öğrt. MÜDÜR YARD.
23.02.2015
CUMHURİYET İLKÖĞRETİM OKULU MÜDÜRÜ
YUSUF ADİL BİLGİN
En son Admin tarafından Paz Ekim 04, 2015 4:12 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 2 kere değiştirildi
Similar topics
» 4.SINIF ZÜMRE
» 2019-2020 eğitim öğretim yılının ikinci dönemi
» Zümre Toplantısı 3.SINIF 2.DÖNEM 2015
» 1. sınıf zümre
» 4.sınıf zümre
» 2019-2020 eğitim öğretim yılının ikinci dönemi
» Zümre Toplantısı 3.SINIF 2.DÖNEM 2015
» 1. sınıf zümre
» 4.sınıf zümre
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz